piątek, 12 października 2012

Odżywka do paznokci - Eveline 8w1






Odżywka do paznokci 8w1 -
EVELINE COSMETICS.


Hej. Dziś kilka słów o znanej już zapewne i tak bardzo osławionej w blogosferze odżywce do paznokci Eveline 8w1. 
Na jej temat pojawiło się wiele różnych opinii.
Przeczytajcie moją...


Ja odżywkę stosuję już 38 dni i zużyłam dopiero pół buteleczki. Odżywkę powinnyśmy nakładać codziennie po jednej warstwie przez 4 dni, zmyć i od znów od nowa. Ja nakładałam 2, max. 3 warstwy i zmywałam po około 4-5dniach. Niekiedy nakładałam także 2 warstwy odżywki pod lakier i zmywałam po 4 dniach. 
Moje paznokcie o wiele się polepszyły. Nie miałam wielkiego problemu z rozdwajającymi się paznokciami, lecz były bardzo łamliwe. Jedynie strasznie rozdwajał mi się jeden paznokieć z prawej ręki. Z czasem jednak te rozdwajanie się zmniejszało, aż znikło i nic mi się teraz nie rozdwaja. Paznokcie są o wiele mocniejsze, twardsze i nie łamią się. Na początku w ogóle nie zauważyłam, by paznokcie szybciej rosły, lecz teraz mogę powiedzieć, że rosną szybciej - nie jakoś szalenie szybko. 
Zużyłam dopiero pół buteleczki, a już jestem bardzo zadowolona z efektów. Jedyna odżywka, która poradziła sobie z moimi dość łamliwymi paznokciami.
 Po jej skończeniu, na pewno kupię kolejne opakowanie. 











Dajcie mi znać, czy ją miałyście i jak się u Was sprawdziła ?
A może macie na blogu zdjęcia z jej efektami? 
Śmiało możecie zostawić linki w komentarzach, chętnie zobaczę.

16 komentarzy:

  1. ja miałam. Początki były jak z bajki a zakończyło się tragedią :( pisałam o tym u siebie i dodałam zdj po kuracji. Ja osobiście nie polecam..

    OdpowiedzUsuń
  2. slyszalam od kolezanki, ze ta odzywka bardzo jej pomogla, ja osobiscie nie uzywam odzywek, bo paznokcie mam w dobrej kondycji :)
    ps.zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie się sprawdziła, wydajna, nadawała ładny kolor, świetnie utwardzała. Jedna z najlepszych, teraz testuję z deli odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie się sprawdzała dopóki ją używałam non stop, potem odstawiłam, a paznokcie się połamały :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomogła moim paznokciom, ale mnie zaszkodziła.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam paznokcie twarde i lsniace jak diament, oraz SOS z Eveline i tez sa bardzo dobre :) tej akurat nie mialam okazji wyprobowac... pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Looks pretty x

    http://Heidi-likes.blogspot.co.uk

    @heidi_likes

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja miałam i to już moja kolejna buteleczka, jak dla mnie jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. a na mnie odzywka kompletnie nie podzialala, paznokcie jakie byly takie sa nic dalej szukam zlotego srodka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na szczęście nie muszę używać odżywek- paznokcie są w dobrej formie i nie łamią się:) Ale też słyszałam o tej dużo dobrego. Ze sprawdzonych odżywek mogę polecić także Nailtek

    OdpowiedzUsuń
  11. nie radzę za długo jej używać, bo z paznokci nie będzie czego zbierać. ja niestety przesadziłam z odżywką (zużyłam wtedy niecałe dwie buteleczki) i potem dłuuuuuugi czas robiłam wszystko żeby paznokcie jakoś wyglądały, teraz używam jej od czasu do czasu ( nie dłużej niż miesiąc) i jako bazę pod kolorowy lakier i paznokcie jakoś się trzymają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  12. ja jej używam jako bazy pod kolorowe lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ją lubie, jeszcze nigdy nie miałam tak długich paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja jestem w trakcie :P Ciekawe jakie będą efekty..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Na pewno go przeczytam i odpowiem!

PAMIĘTAJ, TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!
każdy komentarz o takim charakterze będzie usuwany.